Benvenutu À RICON WIRE MESH CO., LTD.
  • Tipi è caratteristiche di e rete di scherma

    Ci hè parechje spezie di recinzioni è varie materie prime. Chì tippu di recinzione hè adatta per voi? Dunque, duvemu capisce i tippi è e caratteristiche di e rete di recinzione cumunemente aduprate, in modu da pudè sceglie per u nostru usu. Dopu, a surella di guardrail parlerà di i tippi è e caratteristiche di sti guardrail.

    Tipi

    Rete di scherma autostradale, rete di scherma di ferrovia, rete di schernu di ripruduzzione, rete di scherma di chjusu, rete di scherma di magazzinu in attellu, rete di scherma di sport.

    Tipi cumuni è caratteristiche di e rete di rete

    Recinzione bilaterale di filu: Hè spessu usata per prutezzione chjusa o semi-chjusa da i dui lati di a strada per prevene l'inconvenienti di u trafficu causati da i veiculi, i pedoni è u bestiame. L'applicazione più cumuna hè a rete d'isolamentu di l'autostrada. Hè carattarizatu da prestazioni low cost è high cost.

    Recinzione di u quadru: Hè spessu usata cum'è prutezzione chjusa da i dui lati di a ferrovia per prevene l'inconveniente di u trafficu causatu da l'entrata è a uscita casuale di veiculi, pedoni è bestiame. A caratteristica hè robusta è resistente, ùn teme micca u ventu è a pioggia.

    Tipi cumuni è caratteristiche di recinzione ferroviaria

    Rete di scherma à quadru: E rete di scherma à schernu cumunamente aduprate nantu à e ferrovie sò spartite in rete di scherma à quadru direttu è rete di scherma piegate. A rete di scherma à quadru direttu ùn hà micca sporgenza in cima, è ùn ci hè micca una curva à 30 gradi, mentre chì a rete di scherma à quadru curvatu hà una curva à 30 gradi in cima è sporge fora di u quadru. Sò carattarizati da più robustezza è durabilità, chì si manifestanu in l'apparizione di maglie più chjuche, diametri di fili più spessi è spessori più grandi di i muri di quadru.

    Rete di scherma di curvatura triangulare: Hè una rete di scherma assai putente chì hè attualmente sprimuta in vari campi. Hè carattarizatu da prestazioni elevate di costu, altezza più grande è linee irregolari, chì hè assai bella. A colonna pò esse una colonna in forma di pesca o una colonna generale.

    Spezie cumuni è caratteristiche di a scherma di ripruduzzione

    Rete Olandese: un tipu simplice di rete di rete, a maglia hè quadrata, a dimensione hè divisa in: 5 * 5 CM è 6 * 6 CM, a trama hè ondulata, dunque hè ancu chjamata rete di rete d'onda, a superficie hè coperta di plastica, divisa in plasticu duru è plasticu schiumatu Dui categurie, u diametru di u filu di plasticu hè generalmente 2-3 mm. A caratteristica hè chì l'installazione, u trasportu è a produzzione sò assai semplici è cunvenienti, è a prestazione di costi hè super alta.

    Chain Link Fence: Un tipu di rete di ferru fatta da pre-piegatura di tissitura è intrecciata a maglia cù una maglia in forma di diamante. Hè carattarizatu da una bona resistenza à l'impattu è un low cost.

    Rete di penna di vacca: maglia più grande, aduprata principalmente per l'allevu di bestiame più grande, cavalli, pecuri, ecc. Si caratterizza per una gamma limitata di applicazioni, prestazioni elevate, è facilità di installazione è di rimozione.

    Tipi cumuni è caratteristiche di recinzione di recintu

    Rete Olandese: Hè spessu usata in chjusi di vari terreni. Pò esse adupratu per allevà o piantà fiori è arburi. A so altezza hè comunemente aduprata in 1M | 1.2M | 1.5M | 1.8M | 2.0M, è a lunghezza hè di 30 metri per rotulu. .

    Recinzione di filu doppia faccia: Pò ​​esse adupratu cum'è accintu in zone relativamente piane, cù dimensioni fissi è certe restrizioni durante l'installazione. A dimensione regulare hè 3 * 1,8M. Fate riferimentu à l'intruduzioni in a fence di l'autostrada.

    Recinzione di filu spinatu: una reta di scherma relativamente primitiva, ma assai efficace, chì hè tirata è attraversata da fili spinati per furmà un muru di rete spinata. A funzione hè simplice è diretta. A colonna pò esse qualsiasi oggettu utilizzabile, cume pile di legnu, tubi d'acciaio, arburi, membri di cimentu, ecc.

    Tipi cumuni è caratteristiche di reti di rete per l'archiviazione

    Ci sò parechji tippi di recinzioni aduprate per l'isulamentu di l'archiviazione di l'atelier, cumprese recinzioni di quadru, recinzioni metalliche allargate, recinzioni di catena, recinzioni in maglia, recinzioni piegate triangulari, recinzioni di fili bilaterali, ecc. Quandu l'altezza di a recinzione hè alta, hè necessariu aduprà una recinzione di quadru, una rete metallica ampliata, una rete di catena, ecc., Chì sò divisi in parechji strati è installati.

    Tipi cumuni è caratteristiche di e rete di rete sportive

    Recinzione di catena: a rete di catena hè usata cum'è corpu nettu, è i bordi sò supportati da tubi d'acciaio. Hè carattarizatu da robustezza è resistenza à l'impattu superiore, è prestazioni elevate.

    Recinzione di maglia allargata: A maglia allargata hè aduprata cum'è corpu nettu, è i bordi sò supportati da tubi d'acciaio. Hè carattarizatu da robustezza è forte resistenza à l'impattu, è u prezzu hè mediu.


    Tempu di posta: Jul-23-2021