Benvenutu À RICON WIRE MESH CO., LTD.
  • Cunuscenza ligata à maglia d'acciaio inox

    A maglia metallica in acciaio inox hè attualmente a maglia metallica più cumuna, largamente usata è a più grande di u mercatu. U cumunemente chjamatu maglia in acciaio inox si riferisce principalmente à maglia intrecciata in acciaio inox.

    Prima di tuttu, capimu l'influenza di parechji elementi principali in acciaio inox nantu à e prestazioni di l'acciaio inox:

    1. U Cromu (Cr) hè u fattore principale chì determina a resistenza à a currusione di l'acciaiu inox. A corrosione metallica hè divisa in corrosione chimica è corrosione non chimica. À temperature elevate, u metalu reagisce direttamente cù l'ossigenu in l'aria per furmà ossidi (ruggine), chì hè a corrosione chimica; à temperatura ambienti, sta currusione hè una currusione micca chimica. U Cromu hè faciule per formà una densita film di passivazione in u mezu ossidante. Stu filmu di passivazione hè stabile è cumpletu, è hè fermu legatu à u metalu di basa, separendu cumpletamente a basa è u mezu, migliurendu cusì a resistenza à a currusione di a lega. 11% hè u limitu più bassu di cromu in acciaio inox. Acciai cù cromu menu di 11% ùn sò generalmente chjamati acciaio inox.

    2. U Nickel (Ni) hè un eccellente materiale resistente à a corrosione è l'elementu principale chì forma l'austenita in l'acciau. Dopu chì u nickel hè aghjuntu à l'acciaio inox, a struttura cambia significativamente. Quandu u cuntenutu di nichel in acciaio inox aumenta, l'austenita aumenterà, è aumenterà a resistenza à a corrosione, a resistenza à alta temperatura è a lavorabilità di l'acciaio inossidabile, migliorendu cusì e prestazioni di u prucessu di travagliu à freddo di l'acciaiu. Dunque, l'acciaiu inossidabile cun più altu cuntenutu di nichel hè più adattu per disegnà fili fini è microfili.

    3. U molibdenu (Mo) pò migliurà a resistenza à a currusione di l'acciaiu inox. L'aghjunta di u molibdenu à l'acciaiu inossidabile pò passivà ulteriormente a superficie di l'acciaiu inossidabile, migliorendu cusì ulteriormente a resistenza à a corrosione di l'acciaiu inox. U molibdenu ùn pò micca furmà precipitazioni in acciaio inossidabile per precipità u molibdenu, migliorendu cusì a resistenza à a trazione di l'acciaiu inox.

    4. U carbone (C) hè ripresentatu da "0" in materiale in acciaio inox. Un "0" significa chì u cuntenutu di carbonu hè menu o uguale à 0,09%; "00" significa chì u cuntenutu di carbonu hè menu o uguale à 0,03%. Un aumentu cuntenutu di carbone riduce a resistenza à a currusione di l'acciaiu inox, ma pò aumentà a durezza di l'acciaio inox.

    news
    news
    news

    Ci sò parechji tippi di qualità in acciaio inox, cumpresu austenite, ferrite, martensite è acciaio inox duplex. Perchè l'austenite hà a migliore prestazione cumpleta, ùn hè micca magnetica è hà alta durezza è plasticità, hè aduprata per a trasformazione di maglie metalliche. L'acciaiu inossidabile austeniticu hè u megliu filu d'acciaio inox. L'acciaiu inossidabile austeniticu hà 302 (1Cr8Ni9), 304 (0Cr18Ni9), 304L (00Cr19Ni10), 316 (0Cr17Ni12Mo2), 316L (00Cr17Ni14Mo2), 321 (0Cr18Ni9Ti) è altre marche. Ghjudicate da u cuntenutu di cromu (Cr), nickel (Ni), è molibdenu (Mo), u filu 304 è 304L anu una bona prestazione generale è resistenza à a corrosione, è sò attualmente u filu cù a più grande quantità di maglia in acciaio inox; 316 è 316L cuntenenu altu nichel, è Cuntene molibdenu, hè più adattu per u disegnu di fili fini, è hà una bona resistenza à a currusione è resistenza à alta temperatura. A maglia à grana densa à maglia alta ùn hè altru ch'è ella.

    Inoltre, ci vole à ramintà à l'amichi di u fabricatore di maglie metalliche chì u filu in acciaio inox hà un effettu di tempu. Dopu hè statu piazzatu à a temperatura di l'ambiente per un periudu di tempu, a tensione di deformazione di trasfurmazione hè ridutta, dunque u filu di acciaio inossidabile dopu un periudu di tempu hè megliu da aduprà cum'è maglia tessuta.

    Perchè a maglia in acciaio inox hà e caratteristiche di resistenza à l'acidu, resistenza alcalina, resistenza à alta temperatura, resistenza à a trazione è resistenza à l'abrasione, hè particolarmente adatta per u screening di insetti è a maglia filtrante in condizioni ambientali acide è alcaline. Per esempiu, l'industria di l'oliu hè aduprata cum'è schermu di fangu, l'industria di fibre chimiche hè usata cum'è filtru di schermu, l'industria di galvanoplastia hè aduprata cum'è schermu di salamatura, è a metallurgia, a gomma, l'aerospaziale, militare, medicina, alimentaria è altre industrie sò aduprati per a filtrazione di gasu è di liquidi è altre separazioni di media.


    Tempu di posta: Jul-23-2021